Några bilder från jul

 
Finns hur mycket mer bilder som helst men detta får räcka sålänge..
Lite bilder från juldagen när vi hade köpt glass och sen från annandagen när julfesten på barnhemmet var. Barnen var sååå söta för de hade klätt upp dom med fina princessklänningar och allt båda dagarna. Killarna fick fina skjortor och finbyxor. Hur gulligt som helst.
 
Idag var en vanlig dag. Tvättade lite kläder på breaket också. Så himla tråkigt att tvätta för hand men skönt när det är klart..
Var riktigt skönt att komma till barnhemmet idag också och se att lilla Eddie (den nya pojken) mådde bra och hade kommit in i "barnhemslivet". Han var riktigt glad idag faktiskt och "lekte" lite med de andra bebisarna. Eller viftar med händerna i varandras ansikten tills nån börjar tjuta för att den ena petade den andra i ögat. Haha. Ja, ni vet ju hur bebisar beter sig.
 
Jag berättade ju en annan gång om att jag kanske skulle jobba lite på en skola också för att få lite omväxling. Men nu har jag fått erbjudande att kanske ta över ett projekt som Sara och Andrea jobbade på förut. Men man behöver vara flera för det så vi får väl se om någon hakar på. Kan skriva mer om vad det är för projekt och så en annan gång och när jag vet om det blir av eller inte. Är ganska trött nu också faktiskt, så ska nog gå och sova.
 
Nattinatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0