I Kumasi

Efter mycket om och men sa har jag AAANTLIGEN fatt mitt paket som mina foraldrar skickade i borjan pa januari.. Jag sager bara GODIIIS!!!! Fyy vad gott det var. Saga och jag dog lite. Langtar tills jag kommer hem och far ata. Jag ska nog inte gora annat pa en hel vecka. Bara ata ata ata!!! 
 
Nu ar vi i Kumasi igen for att fixa vara visum for de sist veckorna. Skont att ha det gjort for sista gangen sen. 
 
Annars har jag inte sa mycket mer att saga nu. Om 4 veckor sa har dags sitter jag hemma i kalla Sverige igen. Det ar val det anda nagelunda intressant jag hade att skriva idag.
 
Tack o hej!


Kommentarer
Anonym

ellinor vilka platser ska vi ha p[ flyget? ga in pa facebook!!!

2013-03-25 @ 13:44:03
Andrea

Hej finaste!!!! jag hade heeeelt glömt att du hade bloggen så har suttit ASLÄNGE nu och bara läst alla inlägg ja missat, saknar er helt sjuuuuukt!! bara en månad kvar babe, börjar göra min "akwaaba"-skylt på direkten!! ;D puuuuuuuuss

Svar: haha sötis då!! JAAA ses snart :D
Ellinor

2013-03-26 @ 23:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0