Hem, ljuva hem(?)

Sorry för jag inte skrivit.. Men hoppas ni förstår att det varit lite mycket sen jag kom hem i söndags med packning och allt. Men en konstig känsla är det iallafall. Känns på ett sett som om jag inte alls varit borta länge. Som om jag var hemma förra veckan typ. Men sen känns det konstigt att tänka att förra tisdagen, för en vecka sen, var jag på barnhemmet.
 
Iallafall, allt gick bra. Med flyg och så. Skönt att äntligen vara REN igen. Jag hade lite svårt där i början att styra varmvattnet i duschen haha, men nu har jag lärt mig hur man duschar igen.
 
Och som alla säkert förstår, så hade jag bloggen bara i Ghana och är ingenting jag kommer fortsätta med nu när jag är hemma. Men för er som är nyfikna kommer jag lägga upp nån bildbomb de närmaste dagarna. Sen måste jag nog meddela att blogglivet är över för mig.
Stort tack till er som följt med mig under min resa.
 
Ciao!!


Kommentarer
Sags-Mamma-Åsa

Tack Elli!
Varit jättekul att följa er, hoppas att du är nöjd och tillfreds med det enorma arbete du lagt ner på barnhemmet och barnen.
Vi syns den 9:e!!
Kram Åsa <3

2013-04-23 @ 10:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0