Tredje gången gillt...

Om man inte räknar med en febernatt i Wa men den stryker vi.
Tredje gången jag är sjuk i Nsuta. När jag inte har legat i sängen och svettats och fryst så har jag tillbringat min natt med dasset.. Det värsta med dasset är att går man in där när man mår illa så kommer man inte ut igen. Det luktar förj*kligt! Börjar må lite bättre nu dock med illamåendet men febern är kvar. Hoppas det gåröver snart. Synd bara att jag missar skolan idag när det var min näst sista dag. Så hoppas hoppas hoppas att jag kan gå imorn.
Saga ligger i sängen med migrän också så det är riktigt sjukstuga här.

Annars finns det inte så mycket mer att säga om dagen. Önskar jag hade nån snäll liten person som kunde springa iväg och köpa kall cola åt mig. Jag tänker nämligen inte lämna detta rummet idag. Men nåt kallt vore gått och det finns icke här då att är rumstempererat. Och med det menas typ 35grader.

Hörs en annan gång! Hejhej!


Kommentarer
Mamma

Om jag vore där skulle jag åka och köpa cola åt dig!
Nu är det bara fem veckor kvar tills du kommer hem o kan köra med din lilla mamma igen. Jag längtar faktiskt jättemycket! Ärligt!! Krya på dig!!

2013-03-15 @ 20:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0