Snart en månad..

Ser att det fortfarande är några som kikar in här.. Jag har inte helt glömt bort att jag lovade bilder. Tro de eller ej men jag har faktiskt försökt. Men funkade inte. Sen har jag varit för lat för att försöka igen. Hehe. Så måste nog tyvärr säga att de blir inget med de. Sorry mina trogna följare.

Idag är det exakt en månad sen jag lämnade Nsuta och begav mig till Accra. Känns som år och dar sen... Och nästa vecka har jag varit hemma i en månad, men det känns som så sjuuukt mycket längre..
Aja, ville bara säga det.

Här får ni EN bild iallafall som jag har på mobilen. Blir lite lättare att lägga upp då.

HEJ DÅ! Kära läsare! Puss o kram på er!

Me and Gloria



Kommentarer
Hedvig

Hej Ellinor! Jag heter Hedvig och är 20
År gammal och vill jättegärna åka som volontär. Jag hittade din blogg och undrar om inte du skulle vilja maila mig och berätta lite om din resa? Eller i alla fall maila mig så jag kan ställ lite frågor till dig :) Skulle göra mig jätteglad!

2013-12-20 @ 21:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0