trött...

Är så tröött!! Inte sovit mycket på 2 nätter nu. I går startade dom en begravning vid typ 3.00 på morgonen och ghananer är inte direkt kändda för att vara tysta. Den höll på till sent igår kväll och idag började ju trummorna slå vid typ 4 på morgonen med då det är kyrkdag. Ingen ide att försöka somna om nu ens för kyrkan är ju i full gång. Bor man precis brevid en kyrka så är det väl smällar man får ta.

Igår hänge vi vid poolen en liten stund sen var vi bara hemma och vilade. Eller försökte vila det gick ju inte så bra med kyrkan utanför.
Idag hade jag kanske tänkt pallra mig till barnhemmet i eftermiddag. Missade ju två dagar förra veckan när jag var sjuk och vill vara så mycket som möjligt med mina barn de sista veckorna nu.

Måste verkligen tvätta med.. Men vi har ingen vatten just nu. Hoppas på påfyllning idag. Vore ju nice att duscha med om man ska till barnhemmet.

Och jaa jag försöker fortfarande ladda upp bilderna men det vill inte, än. Jag fortsätter försöka.

Hej då!


Kommentarer
Moster Alle

Hel Elli! Hoppas du mår bättre nu. Inte kul att vara sjuk. Här hemma går vi mot påsk och jag hoppas vi får ha din syster här några dagar då. Mamma och pappa ska ju till Tyskland. Tommy har haft en jobbig helg. Först upp till Stockholm i fredags, sen ner till Norrköping med tåg lördag, spelande handbollsmatch (de vann), tillbaka med tåg till Stockholm, hade spelning där, åkte hem till Åby lördag kväll. Han sov sött sen kan jag säga. Danne åker med min bil, så bensinräkningen har ökat. Han sålde sin moppe i veckan och blev glad för dom pengarna. Mamman och pappan tog lite som han var skyldig, men lite blev det kvar. Är så glad att du fått den här erfarenheten, men det ska samtidigt bli skönt när du kommer hem. Kram och god natt säger Moster & co

Svar: Hej! Låter som att ni har de bra där hemma. Jätte kul för Danne (ska bli skönt att ha en chaffis om helgerna när jag kommer hem, hehe). Kul med påsk. nskar jag fick vara med. Ska bli skönt att komma hem. Ses snart! Kram!
Ellinor

2013-03-17 @ 21:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0