Sista hela arbetsveckan...

Då va den här... Idag är Saga och jag själva på barnhemmet för de andra tjejerna är ute och reser. Men det ska nog gå bra. En dag eller två klarar man innan det blir för jobbigt.

Har börjat packa lite nu med här hemma. Vi har så sjukt mycket saker överallt så det kommer ta tid, så lika bra att börja i god tid.
Veckorna går ju så himla fort så jag vet ju att snart är det helg igen och då måste det typ vara klart.

Saga sa en gång att "om 5 månader i Ghana går så här fort, då tänker jag att då kommer ju livet också gå sjukt fort, så då behöver jag ju inte plugga och skaffa bra jobb för jag kommer ju ändå snart dö"... Hm.. Stämmer kanske lite. Men är nog mest 20års krisen som talar haha.. Men jag börjar nästan känna lite lika dant. Hehe!

Ses snart alla där hemma!


Kommentarer
Hannapanna

Jippi :):):) som jag har väntat och allt jag har att berätta. Och allt som jag vill höra. Blir en väldigt lååååååång fika när du kommer hem. <3

Svar: yaaay :) oj oj vad har du att berätta?? nu blir jag jääääätte nyfiken ;) hihi!! SES SNART!!! <3
Ellinor

2013-04-08 @ 20:09:41
Andrea

JAAAAAAAA äntligen!! Shit va fort det har gått, men saknar er enormt så ska bli sjukt kul att ni kmr hem!! :) :) :) :) krama alla barnen (och elli du kan ju ge lilla m en kram hehe) så ses vi snart!! <3<3<3<3<3

2013-04-09 @ 22:25:57
Mathilda

Har saknat våra måndags stunder. Ska bli underbart att få hem dig igen och höra allt du har varit med om!!! =D

2013-04-10 @ 10:15:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0