Mer bilder

 
Här kommer lite mer bilder från semestern.
 
 Dumma babianen som skrämde livet ur mig när den kom rusandes. Här håller den på att sno Sagas bok.
 
 Kintampo waterfalls
 
 Jag och Saga.
 
 Livrädd tjej klappar krokodil.
 
 Mamma krokodil påväg upp.
 
 Elmina castle (eller en bit av). Ligger precis vid havet så att de kunde frakta fångarna med båt.
 
 Skäms nästan för att lägga upp den här bilden. Men allt för er för att visa att jag lever. Finns ju inga bilder på mig. Cape coast.
 
 Jag och Kathi, en utekväll i Accra.


Kommentarer
Mamma

Jag hoppas att du håller dig i Nsuta och på barnhemmet dom sista veckorna eller i alla fall långt från vilda djur. Man kan klappa hästar o hundar o katter.INTE KROKODILER! Och dom där kanoterna ni satt i när ni titta på flodhästar såg ju stadiga ut och absolut inte överlastade!! Hade nån nyst hade ni åkt i och fått simmat jä....t snabbt!
Vi ses om fyra veckor!! puss o kram

2013-03-20 @ 18:58:37
pappa

Häftigt med krokodilerna Elle. Ja blir riktigt avundssjuk.Här har vi -8grader och snö!härligt va? Sköt om dej så ses vi snart.

2013-03-20 @ 19:39:12
jonna

Åååh, så mysigt det ser ut som du har det och såååå brun du är (får gärna sola lite åt mig!) Lite avis är jag allt! Hoppas allt är bra med dig! PUSS

Svar:
Ellinor

2013-03-20 @ 23:00:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllinoriGhana.blogg.se

En blogg om livet som volontär!

RSS 2.0